30 Temmuz 2015 Perşembe

Güncel #4 | En Yorucu Güncel Ever

Herkese merhaba, ben Kitsune!
Eveeet, nereden başlayalım.. Öncelikle güncel vermemiz neden bu kadar uzun sürdü?
Bu sorunun kendimce cevabını vereyim.
Kaiya bana Abnormal-kei Joshi'nin 5. ve 6. bölümlerinin ve Shingeki no Kyojin DJ'mizin çevirisini gönderdi. 5. bölüm hazırdı, editledim bitti.
10 sayfalık DJ'mize geldiğinde bayağı zorlandım, kalite 6. sayfadan sonra düzeliyordu ve problemler problemler derken. Neyse ki bitti.
Ondan sonraki birkaç gün ise edit yapma isteği gelmedi. Günümü Touken Ranbu oynayarak geçirdim. ''Hadi en azından temizleyeyim, kalsın öyle.'' dedim, temizledim ''Hadi birkaç sayfa editleyeyim.'' dedim ama photoshop programı bana ihanet etti.
İyice istek kalmadı, falan derken. Sorunu çözüp dün edite başladım, bugün bitirdim.
Yine son anda bitti gibi bir şey oldu yani sadghajd

Gif koymaya çok üşeniyorum biliyor musunuz? TwT
(Touken Ranbu - Kogitsune ve Mikazuki Munechika)
Bu sefer neler var onlardan bahsedeyim biraz.
Abnormal-kei Joshi'nin 5. ve 6. bölümünü birlikte veriyoruz. Çünkü biraz daha asıl konulara giriş yaptığımız bölümler bunlar. Ama maalesef olayın tamamını içermiyor, onun için 2-3 bölüm daha var sanırsam. Bir de ingilizce güncele az kaldı, bu üzücü benim için çünkü ne kadar zorlasa da çok hoşuma gidiyor bu manga.

Bunun yanında bir de DJ'miz var. Soiree adında bir Shingeki no Kyojin DJ'si, Levi x Eren (yada Eren x Levi) ve tabii ki shounen-ai. (Yaoi demiyorum bakın. Değil çünkü. yada belki biraz, ama değil)

Neyse, benden bu kadar. Tüm edit hatalarım için özür dilerim.
Elimden geleni yapıyorum!

~~

   Herkese çok kocamanlı selamlar!
   Bu güncel işte bu sebeplerden dolayı biraz gecikmeli geldi. Ama dönüşümüz muhteşem oldu bence ahsşıfas. Ard arda iki Abnormal-Kei Joshi bölümü ve RiRen Doujin'iyle kendimizi gayet güzel affettirdiğimizi düşünüyorum. Yani affettirdik bence. Affettirmişizdir yani ya. Agaldsıufas.

   Abnormal-Kei Joshi'de artık ana olaylara inceden giriş yapıyoruz. İngilizce çevirinin gittiği yere kadar çevirip *sanırım 12. bölüme kadar var* yeni bölümleri beklemeye başlayacağız. Umarım çevirmen çok bekletmez çünkü ben de çok merak ediyorum olacakları uagsldfıua.

   Youtube kanalımızda da yeni bir çeviri videomuz var, "Your Adventure Log Has Vanished" isimli bir Kagamine Twins şarkısı. Death Should Not Have Taken Thee'nin devamı niteliğinde ve evet , RPG temalı *Dayanamadı*...

   Onu da şuraya bırakıp huzurlarınızdan ayrılıyorum ifendim! Umarım çeviri hoşunuza gider, iyi seyirler! *Ve bizi desteklemeye devam edin eheheh~!*





Güncel;
Soiree - Shingeki no Kyojin DJ
(İndir)

Abnormal-kei Joshi
5. Bölüm (İndir)  (Online Oku)
6. Bölüm (İndir)  (Online Oku)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder