10 Temmuz 2015 Cuma

Güncel #2 | Kitsune edit yaparken öldü.

Herkese merhaba~!
Bu sefer güncele ben, yani Kitsune ilk başlıyorum. Editi daha 2-3 saat önce bitirdim. Ama internetim berbat olduğundan ancak Kaiya'ya kontrol etmesi için gönderip, ancak da bu yazıyı yazabiliyorum.
Abnormal-kei Joshi'nin 3. bölümünde bana göre en en en tehlikeli karakterimiz geliyor.
Bu bölümden itibaren ben Shinya'nın lolicon falan olduğuna karar verdim. Başka açıklaması yok.
Neyse, bu bölüm 38 sayfa falandı. 3-4 sayfa da editi az olan/hiç olmayan kısım vardı ama en çok yoran bölüm bu oldu.
Yap yap bitmedi.
Bitirdiğimde de internet sorunları... Dünya edit yapmama karşı.

Bu arada, ne zaman hareketlenecek bu manga diye soranlar olursa birkaç bölüm sonra aksiyonlu kısımlar geliyor. Merak etmeyin.

Öhöm öhöm, her neyse.
Ben gidip 2 günlük tatilimin tadını çıkartayım. Oyun falan oynayayım.
Görüşürüz~

Not: Edit becerilerim hala berbat. Ama ingilizce editi yapan kişi resmen eziyet çektirmek için yapmış o editi. Üzgünüm. ;w;




   Çevirmeniniz Kaiya'dan selamlar!
   3. Bölümün çevirisini yapacağım sırada aniden rahatsızlandım o yüzden 1-2 gün aksadı çeviri. Kitsune'nin  acele etmememi söylemesine rağmen iyileşir iyileşmez telafi etmek için son hızla yardırdım adsjoıfas (İçim rahat etmedi n'apayım?). Onun kadar anlayışlı ve de sevimli bir editörüm olduğu için çoook ama çok şanslıyım, Kitsune'leri sevin koruyun <3
   Shinya'nın EN AĞIRIDAN lolicon olduğu konusunda hemfikirim. Çevresinde o kadar anormal kız var, hepsinden gıcık kapıyor ama en manyağına ölüyor resmen. Kan bağı filan değil bu arkadaş loliconluk + kızkardeş fetişisi. Net.
   Ama Akane'ye ve Yoruko'ya canım kurban şimdi <3 Çevirirken en çok eğlendiğim bölümler kesinlikle onların bölümleri. Hele Yoruko var ya dsufas aşırı tatlı ya yerim ben onu <3 "Shiina-Sama'yı bırak, seni lanet olası köle!"

   Ve işte bu şekilde editlemesiydi kontrolüydü çevirisiydi derken 3. bölüm ve 2 günlük tatilim biter~
   Umarım beğenirsiniz, hepinize iyi okumalar!



1 yorum: