21 Temmuz 2015 Salı

Güncel #3 | Ta-daaaah~!

Herkese merhaba~!
Ben Kitsune.
Büyük uğraşlardan sonra sonunda güncel yazabiliyorum/yazabiliyoruz.
Öncelikle geçmiş bayramınız kutlu olsun!
Umarım iyi harçlık toplamışsınızdır. ;) Ben oyun konsolu hayallerime bir adım daha yaklaştım sanırım.
Her neyse, bugün Abnormal-kei Joshi dışında benim çeviri ve editini bugün bitirdiğim bir oneshotımız var.
Kısa bir one shot ama güzel. Hemde fazlasıyla yorucuydu.
Çeviri kısmında biraz hatalar olabilir, 2-3 tane kelime vardı adam öldüren sevgili sözlüğümde bile bulamadığım. Ama üstesinden geldim!
Lütfen bu 5 dakikanızı bile almayacak one shot'ı okuyun. Hikayeyi yazan kişi Bakemonogatari'nin yazarı ve çizer Rosario+Vampire'ın çizeri.
Bakemonogatari'ye ilgim büyük ama Rosario için aynısını söyleyemeyeceğim. Alakasız bir sebep yüzünden seriye karşı bir sevmeme olayım var.

Muhteşem paint yetenekleri.
Neyse, biraz da Abnormal-kei Joshi'den bahsedelim. Editlediğim zamanlar gereksizce zorluk çektim. Yavaş yavaş sayfa sayısı düşmeye başladı -aslında düştüğü falan yok da kendimi avutuyorum işte- ama benim edit problemlerim tam gaz devam ediyor.
Neden olduğu hakkında bir fikrim yok.
Bu bölüm biraz Tooka hakkında, ama endişelenmeyin. Sonraki bölümler baktığıma göre iyi gidiyor.

Akane'yi daha çok görebilme umuduyla, diyerek Kaiya'ya bırakıyorum.

Merak etmeyin, bu orjinalinde yok.
Kaiya çok troll olduğu için yapabilir miyim diye sormuştu
Bende yaptım!
~~
   Selamlaaaar, ben troll çevirmeniniz Kaiya!
   Sonunda 3 günlük bayram tatilimizi bitirip fansub'la ilgilenmeye geri dönüyoruz. Öncelikle damdan dama atlıyor, geçmiş bayramınızı kutluyorum!
   Bu güncelde Kitsune'nin bizzat edit ve çevirisini yaptığı bir one shot  ve Abnormal-Kei Joshi'nin yeni bölümü bulunmakta. Bu bölümde görüyoruz ki kızlara "Tuhaf tuhaf" diyen Shiya da az tuhaf değil. Bence içten içe keyif alıyor çevresindeki bağyan'lardan. AKJ'yi çevirirken okuduğum için ilerleyen bölümlerde ne olacağına dair hiçbir fikrim yok, hepimize süpriz olacak sanırım.
   Herneyse, şimdilik sizlere iyi okumalar diliyor, ve kendimi sıradaki manganın çevirilerine vuruyorum~
   Hoşçakalın!



Nani made nara Koroseru? -Online -İndirme
Abnormal-kei Joshi 4 -Online -İndirme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder