8 Temmuz 2015 Çarşamba

Güncel #1 | İlk Güncel

   Ehereee selamlar! Kaiya ben, çevirmenim. Kitsune’nin manga çevirileri için ortaklar aradığını görünce hemen atlayıp Turşu Fansub’a katılmış bulunmaktayım. Daha önce anime ve şarkı çevirileri yaptım ancak ilk kez manga çeviriyorum, heyecanlıyım ıshşfıas. Henüz biraz yavaşım ama alıştıkça hızlanacağıma inanıyorum. Umarım yani. Hızlanırım herhalde. Ahuasıhlfa.


   Neyse söyleyeceklerim bu kadardı sanırım. Umarım çevirilerimi beğenirsiniz diyor ve topu çok sevili boss’um Kitsune-Chan’a bırakıyorum ifindim, sağolunuz, var olunuz!


~

Herkese merhabalar~
Bende Kitsune. Eumm, ne diyeceğimi bilemedim şuan. Çok heyecanlıyım.
Fazla resmi bir giriş yaptım. O da bir garip hissettirdi.
Neyse, bende şuanlık editör olarak görev yapıyorum. Normalde tembelimdir, kendi istediğim bir şeyi yapmaya bile üşenirim. Ama edit işinde bu tembellik azalıyor sanırım.
Bu arada edit becerilerim çok iyi olmayabilir. Hala fontları tanımaya çalışıyorum ve yazıları ortalamak bazen işkence halini alabiliyor. Normal bir mouse'um olsa da o bana arada problem çıkardığı için editin ''baloncuk silme'' kısmını -arada da yazı kısmını- touchpad ile yapıyorum.
Böyle olunca da arada kötü kısımlar olabiliyor.
Ama yine de ortalama bir sonuç çıkartabiliyorum diye düşünüyorum.

Biraz da neler yaparız/yapabiliriz onun hakkında konuşup yazıyı bitirmem uygun olacaktır.
Şuan ikinci bir seri alabilir miyiz bilmiyorum. Belki webtoon veya ara sıra DJ projelerimiz olabilir. Abnormal-kei Joshi benim istediğim bir manga olduğundan ikinci karar Kaiya'da.
Yaparsak onun istediği bir şeyi yapmamız daha uygun olur. u.u

Not: Şimdiden söyleyeyim Abnormal-kei Joshi'nin ingilizce çevirisi 12. sayıya kadar. O sayıyı çıkartana kadar yaşar mıyız bilmiyorum ama çıkardıktan sonra büyük ihtimal başka bir seriye devam edebiliriz. (Manga devam ederse o ayrı mesele.)



Yazıyı çok uzattığım için üzgünüm ama çenem durmuyor bir türlü. Editör, çevirmen alımları açık. Aramızda yeni kişiler istiyoruz efendim. Kendine güvenen (edit ve çeviri becerisine) gelsin, duruma göre biz bakarız. Nereden başvurabiliriz diyenler için, orada bir iletişim kısmımız var. Oradan yazabilirsiniz.
Teşekkürler teşekkürler.

~

Abnormal-kei Joshi 2 


2 yorum:

  1. Hayırlı olsun umarım kalıcı olursunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz.
      Umarım bir aksilik olmaz da uzun bir süre devam ederiz.

      Sil