13 Ağustos 2015 Perşembe

Güncel #5 | Verilemeyen Güncel

Herkese merhabalar~!
Ben Kitsune.
Şuan çok sevgili ''gerçek'' odamdan yazıyorum ve burası AŞIRI SICAK.
Klima olmasa sıcak tabii ki. ;w; Klima olduğu için çok şanslıyım.
Neyse, hızlı gelemeyen güncelimiz için özür diliyorum. Koskoca 45 sayfayı tek başıma 2-3 günde bitiren ben 20-22 sayfanın sadece editini günlere yaya yaya yapınca böyle oldu.
Zaten birkaç aksilik oldu, Abnormal-kei Joshi'nin 7. bölümünün yanında ya one-shot yada dj verecektik ama o olmadı. Biz de 8. bölümü verdik.

Sayfalarını alıp temizlerken 14 sayfa falan olduğunu görünce aşırı şaşırdım. Kaiya'ya, ''8. bölüm gerçekten 14 sayfa mı?'' diye mesaj falan attım hatta.
Neyse, bu iki bölüm umarım azıcık da olsa affettirir. ;_;

Abnormal-kei Joshi'de güncel bölüme yaklaştık. 11'e kadar roankun adlı kişi,(şuanda da ondan çeviriyoruz) 12. ve 13. bölümü ise başka biri çevirmiş. (14'e kadar da raw halinde bulunmakta)
Sonumuz ne olacak bilmiyorum. Umalım ki, 12. ve 13. bölümleri çeviren kişi ilerleyen bölümleri düzgün bir şekilde çevirmeye devam eder.
Yoksa aklımda olan birkaç seriden birini Kaiya ile beraber seçip ona başlayacağız. (Yada kendimi kasıp berbat bir çeviri ile size ben sunacağım.)
Çevirinin devam etmesini diliyorum ve sözü Kaiya'ya bırakıyorum.



~~ 

   Herkese selamlaar!
   Hem Kitsune'nin hem de benim kafalarımızda bir sürü çevirilecek şey var ve ne zaman yeni bir şey bulsak gaza gelip üstüne atlıyoruz oudshşfas. Sonra elimizdeki projeler de karışıyor ve her şeyi yeniden toparlamak zorunda kalıyoruz. Yine de bu karmaşayı seviyorum, ne kadar üretken ve enerjik olduğumuzu gösteriyor bence *YERYÜZÜNDEKİ EN EPİKLİ FANSUB BİZİZ SİBLUMİNAL MESAJI*. 
   Neyse, Kitsune'nin de dediği gibi güncele yaklaştık, 13. bölümden sonra artık çevirecek olan kişinin eline bakacağız malesef. Umarım o da bizi çok bekletmez çünkü işler cidden ilginçleşiyor.
   Umarım bu bölümleri de beğenirsiniz ifindim, iyi okumalar!



Güncel
Abnormal-kei Joshi 7 

Abnormal-kei Joshi 8

1 yorum:

  1. Ve işte yeni bölümeler geldi... Abnormal... serisinin devam ettiğini görmek sevindiriyor, iyi ki devam ediyor ama şu güncel meselesi biraz can sıkıcı bir durummuş gibi görünüyor. Umarım, çözüme kavuşur.

    Velhasıl kelam, teşekkürler arkadaşlar, teşekkürler Turşu-chan...

    YanıtlaSil