22 Temmuz 2015 Çarşamba

Youtube Kanalı ve Facebook Sayfası!

   Merhabalar ifendim, bendeniz Kaiya!

   Başlıktan da anlayabileceğiniz gibi Kitsune'yle fansub'ımızı bir üst seviyeye taşıyacak bazı atılımlar gerçekleştirmeye karar verdik, şu anda onları size anlatmakla yükümlüyüm ehehe <3 (Böyle söyleyince çok havalı geldi ashdşf ehem neyse)


   Bunlardan ilki başlıkta da görebileceğiniz gibi Youtube kanalı! Kişisel blog'umda birkaç kez Youtube kanalı açma planım olduğundan bahsetmiştim. Bol bol şarkı ve kafama göre hoşuma giden kısa videolar çevirecektim. Dün ilk şarkımın çevirisini bitirip videoyu yüklemek üzere Youtube'a girdim. Sonra aklıma kanalı bizim fansub'a bağlamak geldi, Kitsune'yle konuştum ve kişisel olarak açmayı planladığım kanalı resmen fansub'ımıza bağladık! Bizi Turşu Fansub ismiyle bulup abone olabilirsiniz hatta linki de bırakıyorum buraya <3

Sebepsizce buraya bırakasım geldi bunu asdulas <3

   İlk çevirim Kagamine Rin & Len'in "Death Should Not Have Taken Thee" isimli şarkısı oldu. Bir RPG hastası olarak baştan sona kadar keyifle çevirdim ancak zamanlaması o kadar keyifli değildi baya uğraştırdı. Ayrıca "Daha önce çevirilmiş mi?" diye onlarca kez kontrol etmeme rağmen herşeyi bittikten sonra zaten aylar önce çevirilmiş olduğunu fark etmek ruh halimin oldukça tuhaflaşmasına yol açtı sdlfhıuads. Zaten Türkçe'si olan bir şeyi çevirmek için o kadar uğraştığımdan kendimi gayet mal hissettim. Yine de ortaya çıkardığım işten memnunum *sob*, umarım sizin de hoşunuza gider diyor, ve ilk çeviri videomuzu sunuyorum!



   İkinci büyük atılımımız ise Facebook sayfası! Aslında o kadar da  büyük bir atılım sayılmaz, Facebook sayfası bir fansub için en az blog kadar farz çünkü. Biz de bu gerekliliği yerine getiriyor, Facebook sayfamızı şuraya konduruyoruz. Beğenerek destek olabilir, güncelleme yazılarımız ve çevirilerimize oradan da ulaşabilirsiniz~

   Atılımlarımızın dışında Abnormal-Kei Joshi'nin yeni bölümü ve bir adet doujinshi'de yolda, yakın zamanda yayınlayacağız onları da. *Tabi ki tembelliği bırakıp çeviri yapabilirsem ühüee*

Bu da gelecek olan doujin'le ilgili spoiler olsun ehem ;>

   Artık sıradaki atılımımız ne olur bilmiyorum ancak şu anki yeniliklerimiz sayesinde daha çok yönlü bir fansub halini aldık ve gayet hoş oldu bence slwbdowhd. Neyse şimdilik bu kadardı sanırım, bizi izlemeye devam edin, hoşçakalın!

   NOT: Şu anda hıçkırıkla boğuşan Kitsune'mize çok kocamanlı bir adet "GANBARE!" yolluyorum. GANBARE KİTSUNE GANBARE!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder