29 Nisan 2016 Cuma

Güncel #15 | Şanssız Kitsune

   Herkese selamlar, ben Kaiya!
 
   Geçen güncelde başladığımız webtoon'umuz At Each Other's Throats ve Tanaka-Kun wa Itsumo Kedaruge ile karşınızdayız bu güncelde. Bölümleri kısa olduğu için her güncelde çok çok verelim demiştik At Each Other's Throats'u, o yüzden 4 yeni bölümüyle karşınızdayız. Her bölümü daha da tatlılaşıyor resmen saduflnya.

   Tanaka'nın animesi her hafta çıkmaya devam ederken biz de Kitsune'yle ve müthiş hızımızla güncele gelmeye uğraşmaya devam ediyoruz shadaışs. Anime beklentilerimi gayet güzel karşıladığı için mutluyum açıkçası, bu güncelde de manganın 8. bölümü var. Daha da hızlanmaya çalışıyoruz ve umarım daha dolu günceller vereceğiz ilerleyen günlerde. Bir dahaki güncelde Youtube kanalına da birşeyler eklemek istiyorum o yüzden çevirilmesini istediğiniz Vocaloid J-Rock vs şarkılar varsa yorumlara yazabilirsiniz eheheh ;>

   Şimdilik benden bu kadar diyor ve topu Kitsune'ye atıyorum ifendim, hoşçakalın~!


Manganın 7. bölümünün ekstra(?) sayfası gibi bir şeydi bu.
Koymayı unutmuşum.. (Kaiya'nın kısmına yazma keyf.) -Kitsune

~~~~~~

Herkese merhaba~!
Ben Kitsune, aslında aşırı yorgunum. Edit yap, etkinliğe kostüm yetiştir, kısacık zamanda oyun oyna, yürüyüş yap bitiyorum biraz. Ama olsundu!
Şimdi, bitmeyen edit maceralarıma geldi sıra. At Each Other's Throats'dan bir şikayetim yok, maşallah Kaiya çeviriyi gönderdiği gün hiçbir sorun çıkarmadan düzgün düzgün editledim Kaiya'ya kontrol etmesi için tekrardan gönderdim. (Bir de seri çok tatlı yahu! Kızın adı Bok olmasa iyiydi. Her gördüğümde anlamsızca gülüyorum.)

Tanaka-kun lanetli midir nedir artık, temizlediğim sayfalar 2 defa bilgisayarın kendi kendine kapanması sonucu gitti. (İkinci seferde 4 sayfa kalmıştı neyse ki, yoksa isyan edebilirdim.)
Bir şekilde editledim yaptım ettim. Başardım.

Bir de şunu fark ettim. Tanaka'nın bu bölümünde ufak bir değişiklik var. Raw'dan kontrol ede ede yapıyorum editi. (Çünkü bazen başlıklar yazılmamış oluyor.) İlginçtir ki bir sayfada farklılık var.
Neden olduğunu pek anlamadım ama belki baktığım raw, cilt hali olduğu içindir. Bilemiyorum.


Son olarak çevirisine ara verdiğimiz bir manga vardı, Hana wa Nisemono.
Kaiya ile konuştuk ve çevirisi için yardım etmek isteyen biri varsa yardım almaya karar verdik. İlla Hana wa Nisemono'nun çevirisi için değil. Herhangi bir şekilde katılmak isteyen var ise seve seve kabul ederiz. Ama lütfen 2-3 sayfa çevirdikten sonra sıkılıp bırakmayın. Zaten bayağı aralıklı güncel veriyoruz, ben de 1 hafta falan geçiyor öyle Kaiya'ya "Rahatsız ettiğim için özür dilerim. 8. bölümün çevirisini bitirebildin mi ?" diye kibarca soruyorum.
Rahat sayılırız yani.

Neyse, yardım etmek isteyenler (ya da ekibe-?- katılmak isteyenler) Facebook sayfamıza mesaj atabilirler. 

Son minik bir haber daha verip güncele geçiyorum. Bayağı uzattım çünkü.
Abnormal-kei Joshi hakkında, biliyorsunuz yeni bölüm bayağı yok. Bu tamamen mangakanın yılda tek cilt çıkartması ile alakalı bir durum. (Ben 16. bölümü, 3. cilte ait sanıyordum ama değilmiş.) 
Manganın yayınladığı site(?)'ye baktım ve en son bölüm 15 olarak gözüküyor.
Yani 16 hala ortalıkta yok. Mangaka ölmedi bu arada, yaşıyor Twitter'da stalklıyorum biraz. <. <
Bishoujo figürleri paylaşıyor falan.

Aslında vaktim olduğu bir zaman Abnormal-kei Joshi'yi tekrar editlemek istiyorum. Çünkü ilk editlediğim seri olduğu için fazlasıyla hatam var. Belki yazın bunu yapmaya vaktim olur.. Yani umarım. :')

Neyse, çok çok uzattım. Çenemi kapatamıyorum.
İşte, güncel. İyi okumalar~!


~~~~~~~~~~
Güncel

Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge 8

At Each Other's Throats 4-7

(Cidden güncelin başlığı durumuma uyuyor.
Tanaka-kun'un sayfaları düzgün yüklenmemiş,
yeniden yüklüyorum şuan.
Neydi suçum? ;_;)

6 yorum:

  1. Abnormal için bi isyan bayrağı açıp, mangaka'nın peşinde koşsak fena olmayacak gibi. Yok yani adamdan çık çıkmıyor, hayın evlat.
    Ayrıca rahat olun, en güzeli öyle. Diğer türlü aşırı tempodan sıkılıp bırakırsanız, Tanaka-kun yarım kalırsa falan amanın!!!


    Neyse, teşekkürler ve elinize sağlık arkadaşlar.


    - CloudT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir manga üzerinde çalışıyor diye düşünmeye başladım. Abnormal'i yetim bıraktı. xD

      Tekrardan önemli değil~ Ve teşekkürler.

      Sil
  2. Bi de yorum sayısını arttırmak lazım, oradan buradan dürtmek lazım. Aslında şahsen ya da şahsen demeyeyim site olarak ikidebir dürtüyorum ama bir gün onlar da beni dürtecek diye çok fazla üstelemiyorum. Yine de şu okuyucuları bi kenara çekmek lazım, gelip yorum yapsınlar yoksa terlikleyeceğim. Siz de az, kızın onlara ama çok değil. :D

    - CloudT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 1-2 yorum gelse bile yeterli bana açıkçası, arada mangaların bölümlerine gelen yorumlara bakıyorum. Yeni gelen yorum olunca hemen Kaiya'ya gönderiyorum beraber seviniyoruz. Komik bir yorum ise gülüyoruz falan.

      Bu tür işler zaman anlıyor bence, (kendi blogum düzenli olarak güncelleme yapmama rağmen ancak 1-1,5 yıl sonra ilgi görmeye başlamıştı) fazla zorlamamak gerek. Okunma sayısı bile beni -sanıyorum ki Kaiya'yı da- mutlu ediyor.

      Fazla dürtmenize gerek yok yani ama mutlu oluyoruz ilgilendiğinizi görünce. :D

      Sil
  3. Emeğiniz için Teşekkürler arkadaşlar :) Hepinizin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil~ :)
      Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil