11 Nisan 2016 Pazartesi

Güncel #14

   Selam millet, bendeniz Kaiya~!

   Güncellerimiz arasındaki süreyi kısaltmak için baya çaba sarf ediyoruz Kitsune'yle. Maksat sizleri uzun bekletmeden yeni bölümleri ulaştırmak ve de kalitemizden ödün vermemek ehuhehe *HEYT BEEEEEE!*

   Bu güncelimizde Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge'nin yeni bölümü ve yeni webtoon serimiz At Each Others Throat's var hem de tamı tamına 4 bölüm! Her bölümü kısa kısa ve çok eğlenceli; sürekli kedi köpek gibi didişen ikiz kardeşler Baek-gun ve Bok'un (evet hanım ablamızın adı Bok) yaşantılarını anlatıyor. Bölümler kısa olduğu için her güncelde 3-4 bölüm veririz herhalde. Tanaka'yı da normalde yine 2 bölüm vermek istiyorduk ama... Hem Kitsune hem ben biraz tembelleştik asudghfıas ondan sonraki güncele kaldı.

   Ayrıca bu güncelde çok farklı bir heyecan yaşıyoruz; Tanaka'nın animesi geldi çünkü <3 İlk kez çevirdiğimiz bir manganın, üstelik çok ama çok severek çevirdiğimiz manganın animesi geldi geçen gün. İlk bölümü izlerken "Bakın işte bunun mangasını Türkçe'ye biz kazandırdık" diyebilmenin haklı gururunu yaşadım resmen ehehe <3 Animasyonlar ve seiyuu'lar bence tam Tanaka tadındaydı, anime beklentilerimi tam olarak karşıladı diyebilirim. Umarım siz de beğenmişsinizdir diyor ve sözü Kitsune'ye bırakıyorum, iyi okumalar, hoşçakalın~!


~~~~~~~


Merhabalar, ben Kitsune!
Tanaka'nın animesi geldi. Biraz geç oldu benim izlemem gerçi, sabah kalktım bölümü indirdim. Daha yarısını izleyemeden evden çıkmam gerekti. Ama eve geldiğim anda tekrardan başına oturup izledim ve bitirdim.
Sonunda cumartesi/pazar günlerim eğlenceli olacak!
İlk bölüm bayağı eğlenceliydi, umarım sonraki bölümlerde eğlenceli olur~

Neyse, güncelin içeriğine geçelim.
Bu güncelde Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge'nin 7. bölümünü veriyoruz, normalde 8. bölümü de verecektik ama Kaiya'nın dediği gibi, tembelleştik biraz. 

Bir de benim yine tesadüfen bulduğum At Each Other's Throats adlı webtoon var. Webtoon'un 10-15 bölümünü okudum sonra dedim, "Bunu çevirmeliyiz! Zaten basit, fazla uğraştırmaz." dedim. Bir Tanaka kadar uğraştırmasa da biraz uğraştırdı, efektleri silmek zor..

Son birkaç şey daha söyleyip günceli vereyim artık.
İlk -ikinci de olabilir- defa webtoon editlediğim için hatalarım varsa özür dilerim. Elimden geleni yaptım.
Bir de yeni credit sayfalarımız var, yeey!
İyi iş çıkarttım sanırım. Özellikle AEOT'ın credit sayfası güzel oldu. Gurur duyuyorum ondan. Ehem ehem, neyse daha fazla uzatmadan..

İyi okumalar~!

~~~~~~~~~
Güncel

At Each Other's Throat 0-3
(Batoto) 0 - 1 - 2 - 3
(MangaTr) 0 - 1 - 2 - 3

Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge 7

6 yorum:

  1. Emeğiniz için Teşekkürler :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl biz teşekkür ederiz~
      Teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  2. Güncel için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  3. At Each Others Throat's serisini çok sevdim. Oldukça eğlenceli. Kısa olması da olumlu bir etki yaratmış ve Tanaka-san'ın anime'sinin geleceği belli gibiydi. Çok anime-vari bir yanı vardı ve iyi ki geldi! Çok sevindik. :3

    Güncel için teşekkürler arkadaşlar.

    - CloudT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim ve kısa olması da bayağı iyi fazla vakit almıyor. (Okuması de, çevirisi de, düzenlemesi de.)

      Ben hiç beklemiyordum Tanaka-kun'un anime olmasını, başından beri çok şaşırtıcıydı benim için.

      Önemli değil bu arada~

      Sil