11 Eylül 2016 Pazar

#Güncel 19.5 | Sıradan Bir Hare Kon Günceli

Herkese merhaba, ben Kitsune.
Bugün sadece ben varım, bir sonraki güncelde Kaiya yine sizlerle olacak.
Bu arada typolarım olursa kusura bakmayın, bilgisayarımın klavyesi değişti ve alışmakta zorluk çekiyorum.

Pekala, ilginç bir şey yok. Bakashuu Translations ile ortak projemiz olan Hare Kon'un 2. bölümünü veriyoruz. Ben aksilikler yaşadığım için bayağı gecikti maalesef. Bu yüzden çok çok özür diliyorum.

Yakın bir zamanda aksilik olmazsa At Each Other's Throats'dan 4 bölümde gelecek, yani lütfen beklemede kalın efendim.

Neyse, daha fazla uzatmayayım. İyi okumalar.
Shuu-san'a da teşekkür etmeyi unutmayın lütfen~! (Bende çok teşekkür ediyorum, Shuu-san~!)

~~~~~~~
Hare Kon 2
(MediaFire) - (Batoto) - (Manga Tr)

3 yorum:

  1. Emeğinize sağlık :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Güncel için teşekkürler arkadaşlar.

    Şu hare-kon serisine de bi ara bakayım diyorum ama... :D

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil